Кошик
13 відгуків
УкраїнаЗапорізька областьМелітопольг. Мелитополь ул. Дзержинского 7772306
Интернет магазин "Альянс ТУРБО СЕРВИС"
Кошик

Рено Кенго / Renault Kangoo

Рено Кенго / Renault Kangoo

Історія Рено: Надійні парижани

Наприкінці ХІХ століття на слуху були тільки імена Карла Бенца, Готліба Даймлера, Вільгельма Майбаха і Армана Пежо, але дуже скоро в один ряд з ними стало ім'я молодого парижанина Луї Рено, який з дитинства виявляв пристрасть до механізмів, і завжди намагався поліпшити техніку, яка потрапляла йому в руки.

В 1898 році, коли хлопцеві було всього 21 рік, він здійснив автомобільну революцію, але сам ще не здогадувався. Луї Рено допрацював примірник марки Де Діон, удосконаливши трансмісію - вся існуюча на той момент автомобільна техніка мала ланцюговий привід від двигуна на колеса, а Рено використовував "пряму" передачу і карданний вал.

Щоб продемонструвати надійність своєї розробки, він піднявся по паризькій вулиці Лепік, кут підйому якої 13 градусів, на своєму автомобілі. Подібне не могли повторити навіть більш потужні аналоги.

Він запатентував створену їм коробку, і став отримувати дивіденди за її використання іншими виробниками. Після інтересу, який стала набувати новинка, було вирішено створити компанію Renault Freres (Брати Рено).

Старші брати Марсель і Фернан беруть активну участь у популяризації марки, приносячи перемоги в гонках, а з ними і замовлення. У 1899 році вони перемагають у перегонах Париж-Трувіль, Париж-Остенд і Париж-Рамбуйє.

У 1900 році з'явився перший серійний автомобіль марки - легкий вантажівка Renault Type C. Вже в наступному році 400 працівників компанії зібрали 290 машин.

У 1905 році компанія отримала замовлення на виробництво 250 автомобілів таксі. Моделі отримали заводський індекс AG. Таксі марки Renault спочатку їздили лише по вулицях Парижа, але пізніше градоначальники Лондона і Нью-Йорка захотіли бачити ці машини на вулицях своїх міст.

У 1911 році компанія створює свій перший повнопривідний тягач, а вже до 1913 році повнопривідні вантажівки Renault отримують високу оцінку військового відомства країни за підсумками конкурсів на надійність і широко використовуються в армії.

З початком війни в 1914 році, французький уряд використовувало 600 таксі моделі Type AG для перекидання 6 тис. солдатів на річці Марні. З тих пір за цією моделлю закріпилася назва "марнське таксі".

В 1917 році французи створюють унікальний у своєму роді танк FT-17. Оснащена кулеметом вежа здатна здійснювати повний оборот. Армія стала великим замовником. Було випущено близько 3 тис. FT-17.

У 1927 році почалося серійне виробництво моделі Vivasix, а роком пізніше з'явилися моделі Vivastella і Monastella. З цього моменту гальмами оснащуються всі 4 колеса автомобілів Renault, і марка відкриває представництва в 49 країнах.

У 1934 році французи випускають спорткар Nervasport, який приносить їм важливі перемоги на гоночних треках.

У 80-ті роки компанія створила представницький автомобіль Renault 25, перший європейський мінівен Renault Espace.

У 1990 році на зміну Renault 5 приходить Renault Clio, і починає виробництво моделей з нецифровым назвою. Renault Twingo і Renault Safrane, Renault Laguna і Renault Megane - ці назви стають відомі всьому світу.

У 2005 і 2006 році компанія виграє Кубок конструкторів серії гонок Формула-1, підтверджуючи свої відмінні інженерні розробки.

Історія автомобіля Рено Кангу

Renault Kangoo — передньопривідний п'ятимісний мінівен класу B. Концепт Рено Кенго другого покоління вперше був представлений в 2008 році. Фэйсифтинг в 2011 році. Крім того, на Паризькому AWтосалоне 2010 був представлений електромобіль Renault Kangoo Express Z. E.

Дружне сімейство Kangoo, в яке входять вантажопасажирський універсал і суцільнометалевий фургон Express, відкриває модельний ряд комерційних AWтомобилей Renault.

З 2003 року, крім передньопривідних версій, можна замовити і варіанти Kangoo 4x4 сAWтоматически підключаємим повним приводом.

У 2005 році Kangoo помітно оновили. Модернізовані версії відрізняє стайлінг у новому фірмовому стилі компанії, протитуманні фари у списку базового обладнання, поліпшені матеріали обробки салону і багато іншого.

Kangoo – практичний AWтомобиль, створений для того, щоб бути корисним у повсякденному житті. Місткий, з посиленою задньою підвіскою, він не тільки розмістить в салоні всю родину, але й візьме на борт велику кількість вантажу. Максимальний об'єм багажного відділення фургона 2750 л, а для універсала цей показник становить від 650 до 2600 л.

Експресивний дизайн і благородні лінії надають Kangoo французький шарм. Оригінальні фари, скошений вперед капот, задні ліхтарі сучасної форми – все це виглядає гармонійно і витончено.

Салон Kangoo виконаний так, щоб всім пасажирам було комфортно, затишно і зручно. Дві зсувні бічні двері полегшують посадку в AWтомобиль. Добре організований внутрішній простір надає безліч можливостей. Заднє сидіння можна скласти на третину або повністю. Велике трансформоване багажне відділення закривається полицею, що приховує його вміст від сторонніх поглядів.

Крім того, в багажному відділенні є кріпильні кільця на підлозі і запобіжна сітка, завдяки чому усі перевезені предмети надійно кріпляться і утримуються від зсуву в салон. Ретельно продумана ергономіка водійського місця робить управління AWтомобилем легким і приємним.

Kangoo оснащений гідропідсилювачем керма, центральним замком з дистанційним управлінням, передніми електричними склопідйомниками.

Kangoo 2006 року залишилися без змін - це мотори об'ємом 1,2 л D7F 8V (60 л. с.) або 1,2 л D4F 16V (75 л. с.), K4M об'ємом 1,6 л 16V (95 к. с.), а гамма турбодизелів тепер включає мотор K9K об'ємом 1,5 л R4 8V в трьох версіях - 60 л. с., 68 к. с. або 88 л. с. до Речі, ще одним незаперечним плюсом цього AWтомобиля є низька витрата палива. Двигуна-K9K-700 / K9K-260 / K9K-702 оснащені турбінами GARRETT GT1544S / GT1544 / GT15 і для двигунів F9Q / F8Q ТКР KKK KP35. 

Ці турбіни представлені в нашому Інтернет магазині "Альянс ТУРБО".

Також наш Інтернет магазин пропонує якісний ремонт турбін:

  • Заміна «картриджа» цілком.

Від турбіни і компресора залишається тільки корпус. Вся начинка змінюється, і на виході виходить агрегат практично ідентичний новому.

  • Заміна ремкомплекту (ротора) в зборі.

Замінюється колесо компресора і турбіни з валом в зборі. Якість агрегату на виході з ремонту відповідає новому.

  • Заміна ремкомплекту без валу.

Мінімальний ремонтний комплект для турбокомпресорів, обов'язково замінний при ремонті. Допускається, якщо вал турбіни ще в доброму стані і має високий ресурс роботи. В комплект входять деталі, схильні до зносу: втулки, кільця ущільнювачів і ін.

 

Інші статті