Продавець АЛЬЯНС ТУРБО СЕРВИС розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
13 відгуків
УкраїнаЗапорізька областьМелітопольг. Мелитополь ул. Дзержинского 7772306
Интернет магазин "Альянс ТУРБО СЕРВИС"
Кошик

ЗНЯТТЯ турбокомпресора. УСТАНОВКА турбокомпресора. РЕСУРС турбокомпресора.

ЗНЯТТЯ турбокомпресора. УСТАНОВКА турбокомпресора. РЕСУРС турбокомпресора.

ЗНЯТТЯ ТУРБОКОМПРЕСОРА

При необхідності самостійного зняття турбокомпресора з двигуна слід дотримуватися методик, описаних в інструкції по експлуатації і ремонту даного транспортного засобу. Але при цьому потрібно розуміти, що демонтаж турбокомпресора досить складний захід. В основному, зняття турбокомпресора потрібно після великої напрацювання двигуна. Тому різьбові з'єднання кріплять корпус турбіни до колектора, через впливу високих температур зазвичай знаходяться в жалюгідному стані. Складно буває відкрутити всі кріплення турбіни, при цьому нічого не зламавши. Саме з цього я рекомендую, роботи з демонтажу турбокомпресора доручати толкового спеціаліста на станції. В процесі зняття турбіни, все звільняються патрубки, шланги (якщо вони не будуть зніматися), необхідно захистити від попадання в них сторонніх предметів або бруду. Після зняття турбіни з колектора, необхідно переконатися, що в колектор не потрапили частинки металу, шайби, гайки або інші предмети (зокрема шматки прокладки). Відкриті канали необхідно захистити від попадання сміття. Якщо в колекторі буде знаходиться найменший сторонній предмет, то після установки турбіни на місце, цей предмет буде спрямований вихлопними газами прямо на розгінні лопатки колеса турбіни. І як наслідок - вихід турбіни з ладу. Ті ж вимоги відносяться і до сполук на всмоктуючому патрубку компресора (алюмінієвої равлику).

   УСТАНОВКА ТУРБОКОМПРЕСОРА

Перед установкою турбокомпресора, прокрутивши вал ротора пальцями, необхідно переконатися, що обертання відбувається плавно, без найменших подклиниваний і шумів у вигляді "чирканья", зачіпання крильчатки під час обертання. Люфт вала повинен описаний нами вище. Якщо утанавливается нова або ремонтна турбіна, обов'язковою умовою є визначення причини, з якої попередня турбіна вийшла з ладу. Не усунувши причину, не має ніякого сенсу ставити справну турбіну замість вибулої. Доля її буде той же. Якщо ставиться нова турбіна необхідно ретельно оглянути вийшла з ладу. Якщо причина очевидна - слід розібрати стару турбіну і спробувати знайти причину. Я думаю, уважно прочитали вище написаний матеріал, зможуть визначити причину виходу турбокомпресора з ладу. Якщо турбокомпресор віддавався в ремонт, необхідно зв'язатися з фахівцями проводили ремонт і з'ясувати причину поломки турбіни.

Монтаж турбіни, це дуже відповідальна процедура. І проводити його необхідно тільки в умовах СТО. Особливо це стосується турбін до легкових авто. На с/г техніки та вантажному транспорті установка турбін є не дуже складним заняттям. Але все ж цим повинен займатися фахівець. Для тих же, хто зважиться зайнятися установкою турбокомпресора самостійно, ньому кілька порад:

- заміна масла і фільтрів - на Ваш розсуд (якщо ресурс можна не міняти, але краще замінити)

- заміна прокладок і ущільнювачів гумок у з'єднаннях - обов'язкове

- канали приєднуються патрубків повинні бути перевірені та очищені від бруду

- трубка подачі масла, в обов'язковому порядку повинна бути перевірена на прохідність. На деяких моделях, всередині трубки встановлюється сіточка, яка з часом може забитися

- зливна трубка повинна бути очищена від відкладень на внутрішній стінці

- трубка подачі масла на турбіну, під'єднується в останню чергу. Перед цим, у корпус підшипників (середній корпус) необхідно залити невелика кількість (20... 100грам) моторного масла

- при монтажі турбіни, з лопатками колеса компресора (алюмінієвої крильчатки) і колеса ротора (сталевий крильчатки), поводитися як зі скляними! Найменші пошкодження лопаток призведе до розбалансування.

- після установки турбіни, завести двигун і дати йому попрацювати 10-20 хвилин на холостому ходу. Першу тисячу кілометрів, після установки турбіни, бажано поексплуатувати техніку в щадному режимі (як після заміни поршневих кілець)

- при роботі двигуна, турбіна не повинна видавати ніяких сторонніх звуків подвывание, скрегіт). Свист турбіни не є ознакою її гарної роботи. Навпаки. Це чи неякісна балансування або просічки в ущільненнях і як наслідок - резонанс турбіни. Якісна робота турбіни визначається ступенем її наддуву, яка перевіряється на двигуні і повинна відповідати заводським вимогам

- після установки нової або ремонтної турбіни, двигун потрібно перевірити у топливщиков або комп'ютерників. Неправильна робота паливної апаратури може привести до дуже серйозних наслідків для турбіни.

РЕСУРС ТУРБОКОМПРЕСОРА

Багатьох цікавить питання: "скільки повинна виходжувати турбіна"? Мене він теж цікавив. У свій час, на одній з виставок, я його поставив фахівця фірми Garrett. У відповідь я почув: "при експлуатації двигуна у відповідності з вимогами виробника, ресурс турбокомпресора на новому двигуні, буде до першого капітального ремонту. Не нижче." Ну і від себе додам: ресурс ремонтної турбіни, за умови грамотного ремонту і правильної експлуатації двигуна - від капіталки двигуна, до наступної капіталки. І цей факт перевірений і доведений.

Інші статті